Lieve mensen,
Er is ook nog een gevoeliger onderwerp waarover ik het met jullie wil hebben namelijk de laatste mijlpaal op aarde...deze mijlpaal is niet zo fabulous maar de plek waarnaar de overledene gaat zeker wel. Of je dit nu gelooft of niet, een gepersonaliseerde aanpak is natuurlijk vanzelfsprekend.
Eeuwen lang gebeurt het afscheid om dezelfde grauwe manier. U wil nog een laatste eerbetoon doen aan de overledene en dan graag zo hoe hij of zij het graag zou willen,...maar er komt zoveel bij kijken en u heeft verdriet dus dat maakt het allemaal niet zo makkelijk.
Mensen kijken vandaag de dag ook allemaal anders tegen deze mijlpaal aan dus het wordt tijd dat men dit ook op een persoonlijke manier kan beleven.
Fabulous rijkt u graag de hand in deze moeilijke tijd om samen met de begrafenisondernemer een zeer sereen en mooi "afscheid en tot ziens" te organiseren naargelang de wens van uw dierbare. Het afscheid, al dan niet religieus, zal afgestemd zijn op de persoon alsook de koffietafel of de drink achteraf.
Deze mijlpaal is een einde met een nieuw begin!
Fabulous begeleidt en helpt u ook hierbij graag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten