04-11-2010

Celebrate your life ! Celebrate your love !

Whaaaw het gaat er nu echt van komen! Sinds vandaag ben ik de eigenaar van mijn eigen BTWnummer! Whoehoe... :-)
Ik kan dus  eindelijk uit de startblokken vliegen... en het kriebelt serieus moet ik zeggen!
Wat ik ga doen??? Ik ben vanaf vandaag de nieuwe "Weddingplanner-on the block!" De mensen die me goed kennen zullen zeker niet verbaasd zijn en ook niet bij de naam " FABULOUS ;-)  Het is heel erg "SATC" (Sex and the City) net zoals ik hé ;-)
Het moet dus spetteren!
Mijn visie is dat elke bruid zich geweldig "Glam" moet voelen op haar grote dag! Vooral er zoveel mogelijk van moet kunnen genieten! Hoe vaak hoor je het niet: "Geniet maar van je dag, hij is om voor je het weet"... of "Ik heb er niet veel aan gehad hoor"... "Je geeft het feest eigenlijk voor de gasten" of "De hele dag vanalles lopen regelen en je eigen feest missen"... Wel lieve mensen...Ik vind dat zo'n geweldige ZONDE!!!
het is daar precies waar ik het verschil ga maken...
FABULOUS zorgt voor zowel de fundamenten van een huwelijksfeest als voor de details. Het zijn immers de details die ervoor zullen zorgen dat de gasten meteen zien dat het JULLIE feest is op een unieke en originele manier ! 
Elke afzonderlijk puzzelstukje neem ik met veel passie voor mijn rekening om jullie uiteindelijk « the picture perfect » aan te bieden rekening houdend met UW budget.

Ik zou zeggen: Stay tuned, dit is niet het laatste dat je van mij gehoord hebt ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten